header image U fokusu

Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša

Sjedište: Rijeka, Riva 10/1
T ++385 51 351 202
F ++385 51 351 203
E graditeljstvo@pgz.hr


Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša

Vahtar-JurkovićPročelnica: doc.dr.sc. Koraljka Vahtar-Jurković
E koraljka.vahtar-jurkovic@pgz.hr
Administrativna tajnica: Viktorija Matetić

DOC.DR.SC. KORALJKA VAHTAR – JURKOVIĆ rođena je u Puli. Osnovnu školu, gimnaziju i Fakultet graditeljskih znanosti završila je u Rijeci, a Poslijediplomski znanstveni studij Prostorno planiranje, urbanizam i parkovna arhitektura na Arhitektonskome fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Doktor je znanosti iz područja tehničkih znanosti, znanstveno polje arhitektura i urbanizam/urbanističko i prostorno planiranje. Autorica je i urednica nekoliko knjiga, članica znanstvenog projekta Urbanističko i pejzažno naslijeđe Hrvatske kao dio europske kulture.

Adresar Upravnog odjela za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša
Web stranica UO za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša
Kontaktirajte nas

MJESTO PRIJEM STRANAKA TEL
Rijeka
Riva 10, 1. kat


Slogin kula 2, Ured 02-03
ponedjeljkom od 08,30 do 11,00 sati
srijedom od 8,30 do 18 sati

U pisarnici radnim danom od 8,30 do 15,30 sati, srijedom do 18 sati


051/351-202



051/351-200
051/351-238
051/351-239
Crikvenica
Kralja Tomislava 85, Crikvenica

ponedjeljkom od 08,30 do 11,00 sati
srijedom od 8,30 do 18 sati

U pisarnici: radnim danom od 8,30 do 14,00 sati

051/351-360
Delnice
Trg 138.brigade HV 4, Delnice
ponedjeljkom od 07,30 do 10,00 sati
srijedom od 7,30 do 18 sati

U pisarnici: radnim danom od 7,30 do 13,00 sati

Delnice:
051/351-405
Vrbovsko:
051/351-442
Čabar:
051/351-422
Krk
Trg bana Jelačića 3, Krk
ponedjeljkom od 07,30 do 10,00 sati
srijedom od 7,30 do 18 sati

U pisarnici: radnim danom od 7,30 do 13 sati


051/351-328
Mali Lošinj
Riva lošinjskih kapetana 7, Mali Lošinj

ponedjeljkom od 08,30 do 11,00 sati
srijedom od 8,30 do 18 sati

U pisarnici: radnim danom od 8,30 do 14,00 sati


051/351-347
Opatija
Maršala Tita 4, Opatija
ponedjeljkom od 08,30 do 11,00 sati
srijedom od 8,30 do 18 sati

U pisarnici: radnim danom od 8,30 do 14 sati

051/351-380
Rab
Palit 71
(zgrada "Merkur", Poslovni centar "Mali Palit")

ponedjeljkom od 08,30 do 11,00 sati
srijedom od 8,30 do 18 sati

U pisarnici: radnim danom od 8,30 do 14 sati


051/351-305

Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu okoliša ustrojava se radi obavljanja poslova koji se odnose na:

  • izdavanje akata prostornog uređenja i gradnje;
  • vođenje postupka donošenja odluka o izradi i donošenju dokumenata prostornog uređenja;
  • koordiniranje aktivnosti na zaštiti okoliša određene posebnim zakonima i drugim propisima;
  • izradu akata iz područja zaštite sastavnica okoliša u suradnji s pravnim osobama s javnim ovlastima;
  • izdavanje rješenja za obavljanje djelatnosti gospodarenja otpadom;
  • izdavanje dopuštenja za zahvate u zaštićenim dijelovima prirode;
  • provođenje postupka procjene utjecaja zahvata na okoliš i na prirodu;
  • provođenje strateške procjene utjecaja na okoliš;
  • vođenje propisanih evidencija o stanju okoliša i emisijama u okoliš;
  • izradu i provođenje dokumenata zaštite okoliša i podnošenje izvješća nadležnim tijelima;
  • koordiniranje aktivnosti na poslovima zaštite kulturno-povijesne baštine, te praćenje stanja, očuvanje i gospodarsku valorizaciju kulturnih dobara;
  • pripremne radnje u postupcima davanja koncesija na zaštićenim područjima prirode koje su u nadležnosti Županije, praćenje izvršenja ugovora o koncesijama, evidentiranje i praćenje naplate naknada za koncesiju te izrada izvješća za nadležna tijela;
  • izrada i dostavljanje izvješća nadležnom upravnom tijelu o izvršenju ugovora o koncesijama u dijelu plaćanja naknade za koncesije;
  • izrada i dostavljanje izvješća nadležnom upravnom tijelu o poslovima pripremnih radnji u postupku davanja koncesije u dijelu mjerila i kriterija za određivanja početnih iznosa naknada za koncesije u dokumentaciji za nadmetanje;
  • rješavanje u drugom stupnju po žalbama izjavljenim na pojedinačne upravne akte upravnih tijela gradova i općina iz područja: komunalnog gospodarstva, spomeničke rente te prostornog uređenja i gradnje;
  • vođenje evidencije o komunalnim naknadama, doprinosima i naknadama za priključenje;
  • uredsko poslovanje za ispostave ovog Upravnog odjela (prijem i otprema pismena i arhiviranje predmeta);
  • praćenje i koordiniranje rada trgovačkih društava i ustanova iz nadležnosti Upravnog odjela, a kojima je Županija član ili (su) osnivač, te podnošenje izvješća o njihovom radu;
  • predlaganje i kandidiranje projekata od interesa za Županiju i obavljanje stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i Republike Hrvatske;
  • sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije.
ispiši stranicu ispiši stranicu