Novosti

>

7. 8. 2019

Kvarner kvalitetom privlači goste

Kvarner kvalitetom privlači goste Stalnim ulaganjem u kvalitetu usluge Kvarner je srpanjske rezultate održao na razini rekordne 2018. godine.

Nakon što je u pet godina, od 2014. do 2018. kvarnerski turizam ostvarivao stalan rast, što je u tom razdoblju rezultiralo s 30% više noćenja, u prvih sedam mjeseci 2019. rezultat u noćenjima je za 1% slabiji nego prošle godine, a pritom su dolasci ostali na razini 2018. s ukupnim brojem od 1.719.000 turista koji su posjetili ovu regiju. Ostvarenih 9.877.000 noćenja u odnosu na isto razdoblje 2017., čini 2% više, a u usporedbi s 2016. čak 18% više noćenja.

U razdoblju od siječnja do srpnja najsnažniji rast dolazaka i noćenja turista, i to od 8% u dolascima i čak 18% u noćenjima, imalo je Riječko područje, a na drugom mjestu nalazi se Opatijska rivijera, s povećanjem dolazaka i noćenja od 1% u odnosu na lanjsku godinu. Otok Krk je s 523.000 dolazaka na razini prošlogodišnjih rezultata.

Ovogodišnji srpanj je u odnosu na prošlogodišnji slabiji za 3% u dolascima i 2% u noćenjima.
Privatni smještaj s 5* od siječnja do srpnja bilježi porast od 37%, a u srpnju od 35%. Kampovi najviše kategorije su u prvih 7 mjeseci ostvarili porast od 21%, odnosno 18% u srpnju. Hoteli u prvih 7 mjeseci u 5* imaju 5% više noćenja.

Pad prometa dogodio se prvenstveno u smještaju niže kategorije. U prvih 7 mjeseci 2019. u odnosu na isto razdoblje 2018. u smještaju s 3* je ostvareno 4% manje noćenja, a 2* imaju pad noćenja od 12%.

„To dokazuje da se isplati ulagati u kvalitetu“, naglasila je Peršić Živadinov te u prilog tome pojasnila da brendirani Kvarner family objekti na Kvarneru ostvaruju čak 31% bolju i dužu popunjenost u odnosu na druge objekte u domaćinstvu.

„Kvarner mi nikad nismo profilirali kao destinaciju za masovni turizam, niti smatramo da je to put kojim Kvarner treba ići. Ulagati u kvalitetu, u proizvode te stvarati motive dolazaka kako bi u budućnosti imali idealan broj gostiju, a da opet ne narušimo cijelokupne mogućnosti prihvata destinacije - to je održivi razoj turizma“, zaključila je Peršić Živadinov.

Također se osvrnula na daljnji razvoj marketing brendova u okviru čega se pored postojećih Kvarner Outdoor, Kvarner Gourmet&Food te Kvarner Health&Wellbeing razvijaju i novi brendovi poput Kvarner Culture i Kvarner Maritime Heritage te Griffon Friendly brend. Dodatno, u okviru projekata sufinanciranih EU sredstvima u kojima sudjeluje, TZ Kvarnera nastoji stvoriti nove motive dolazaka pa tako u suradnji s PGŽ radi se na brendiranju jedinstvenih proizvoda kojima se promiče i valorizira kulturna i prirodna baština kao što su projekt Putovima Frankopana, Mala barka 2, ArtVision+, Arca Adriatica te Claustra+. Upravo u okviru projekta Putovima Frankopana uz prisutstvo krčkih knezova, direktorica je najavila 495. izdanje Krčkog sajma koji će od 8. do 10. kolovoza okupiti brojne zaljubljenike u kulturu, gastronomiju i zabavu.

Više na ...

ispiši stranicu ispiši stranicu