Predstavljanje knjige „Jama Čampari na otoku Cresu“
U četvrtak, 29. veljače 2024. godine s početkom u 18.00 sati u Velikoj dvorani Zajednice Talijana Cres (Trg Frane Petrića 14) održat će se predstavljanje knjige Jama Čampari na otoku Cresu autora Branka Jalžića.
Knjigom u izdanju Primorsko-goranske županije i Javne ustanove „Priroda“, naglašava se značaj ovog speleološkog objekta, ali i ukazuje na važnost očuvanja vrijednog krškog podzemlja. Jama Čampari dio je europske ekološke mreže Natura 2000, nalazi se na creskoj Tramuntani i ujedno je najdublja jama na otoku.
Autorov životni i radni put obilježila je upornost u promociji i očuvanju speleoloških lokaliteta. Zaslužan je za razvoj hrvatske biospeleologije, posebice kroz sustavnu inventarizaciju špiljske faune te je inicijator osnivanja Hrvatskog biospeleološkog društva.
Predstavljeno posebno izdanje Pomorskog zbornika posvećeno očuvanju pomorske baštine
U Gradskoj knjižnici Rijeka predstavljeno je posebno izdanje Pomorskog zbornika koje donosi radove s prve hrvatske konferencije posvećene očuvanju i revitalizaciji pomorske baštine, održane u rujnu prošle godine u Rijeci.
U Veneciji održan prvi partnerski sastanak EU projekta “BRAVE”
U sklopu provedbe projekta „BRAVE - Izgradnja otpornosti i adaptivne vizije za okoliš Jadranskog mora“ Programa suradnje INTERREG VI-A Italija - Hrvatska 2021. – 2027., u Veneciji je 27. i 28. studenog 2025. godine održan uvodni Kick-off sastanak i Upravni odbor projektnih partnera.
Kultura, ravnopravnost i sigurnost: u Rijeci održan panel „Žene u kulturi“
U Gradskoj knjižnici Rijeka održan je panel „Žene u kulturi – vidljivost, utjecaj i stvaranje prostora“, u organizaciji Povjerenstva za ravnopravnost spolova Primorsko-goranske županije i same Županije
Obilježena 10. godišnjica Glazbenog odjela Osnovne škole “Milan Brozović”
U kastavskoj vijećnici svečano je obilježena 10. godišnjica Glazbenog odjela Osnovne škole "Milan Brozović". Čestitajući, župan Ivica Lukanović istaknuo je zadovoljstvo što može svjedočiti dobroj energiji i vidljvoj ljubavi učenika škole prema glazbi.