PGŽ uskoro započinje radove na rekonstrukciji ribarske luke Pumpurela u Rabu

Info za medije 27.05.2020 Pomorsko dobro, Promet

Ravnatelj ŽLU Rab Nenad Debelić potpisao je Ugovore o početku radova u ribarskoj luci Pumpurela s predstavnicima izvođača radova, nadzora i vođenja projekta.


Glavni cilj rekonstrukcije gata „Pumpurela“ je cjelovito uređenje ribarske infrastrukture za potrebe ribara na postojećem lukobranu „Pumpurela“, što je nastavak ulaganja Primorsko-goranske županije u pomorsku infrastrukturu o čemu je više rekao župan Zlatko Komadina: „Svjedoci ste velikog investicijskog ciklusa u lučka područja u Primorsko-goranskoj županiji. U naših 8 lučkih uprava praktički nema lokaliteta u kojem se ne izvode radovi. Danas je potpisan ugovor za izvođenje radova u ribarskoj luci u samom Rabu u iznosu od oko 20 milijuna kuna. Ovim ćemo stvoriti novu vizuru Raba, omogućit ćemo da se izmjeste ribarski brodovi, a dio luke koji je u samom srcu stare jezgre posvetiti drugim vrstama plovila i komunalnim vezovima“, rekao je Komadina.

Ravnatelj ŽLU Rab Nenad Debelić rekao je kako se rekonstrukcijom gat Pumpurela, pretvara u gat za privez i stvara se manipulativna površina za obavljanje ribarske djelatnosti. „Rekonstrukcija gata predstavlja prvu fazu rekonstrukcije cjelokupne Luke Rab čija je vrijednost procijenjena na oko 60 milijuna kuna. Zadovoljstvo mi je da smo potpisali ugovor sa Aqua Mont Service d.o.o. koja se iskazala na radovima u Cresu“, rekao je Debelić istaknuvši kako će radovi početi za 15-tak dana.


U ime zajednice ponuditelja Aqua Mont Service d.o.o. direktor Zdenko Dvornik zahvalio se na ukazanom povjerenju za izvođenje radova koji bi kako je rekao, trebali završiti krajem ožujka 2021. godine.


Predviđena izvedba građevinskih radova rekonstrukcije i izgradnje obuhvaća: rekonstrukciju gata s unutarnje strane, dogradnju korijena gata i prilaza, dogradnju gata u punoj širini (od suženja platoa do postojeće glave gata Pumpurela u dužini 102,00 m projektom je planirana izvedba dvostrukog obalnog zida, ispunjenog nasipom u ukupnoj širini 9,50 m) i sanaciju glave gata.


Projekt će se financirati sredstvima Ministarstva poljoprivrede u okviru Mjere I.23./I.24. „Ribarske luke, iskrcajna mjesta, burze riba i zakloništa“ i to sa doprinosom EU od 75% i Republike Hrvatske u iznosu od 25%. Stručni nadzor obavljat će Rijekaprojekt d.o.o, a upravljanje projektom vodit će KARLOLINE-KLing d.o.o..

Potpisan Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt dogradnje luke Ika – 55 novih komunalnih vezova i novi lukobran

Poboljšanje sigurnosti i funkcionalnost luke Ika, njena dogradnja i 55 novih komunalnih vezova donosi Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt dogradnje luke Ika koji je potpisan danas u Opatiji. Riječ je o projektu ukupne vrijednosti 7.954.274,89 eura, kojem se ovim Ugovorom dodjeljuje 7.871.274,89 eura bespovratnih sredstava, od čega 6.690.583,65 eura iz sredstava EU.

Potpisan Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt Izgradnje luke Omorika- novi komunalni vezovi, povećanje sigurnosti u lukama i razvoj gospodarstva

Crikvenica posljednjih godina bilježi značajna ulaganja u lučku infrastrukturu. Ulaganja se nastavljaju uz podršku europskih fondova, državne i lokalne vlasti. Potpisan je danas Ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava za projekt Izgradnje luke Omorika (Dramalj) otvorene za javni promet lokalnog značaja.

Prometna kultura uči se od najranijih dana – u Delnicama održan „Programa prometne kulture za najmlađe“

Prometna kultura gradi se od malih nogu i ključna je za stvaranje sigurnijeg okruženja za sve sudionike u prometu. Znaju to organizatori „Programa prometne kulture za najmlađe“ koji je danas u Osnovnoj školi Ivana Gorana Kovačića u Delnicama okupio učenike drugog razreda svih osnovnih škola Gorskog kotara.

Održana međunarodna pomorska vježba u okviru Višenamjenskih pomorskih operacija – ADRIA 2025.

U organizaciji Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, u Dubrovniku je od 1.-2. listopada, održana međunarodna pomorska vježba u okviru Višenamjenskih pomorskih operacija - ADRIA 2025.