JAVNI POZIV za podnošenje zahtjeva za dodjelu financijskih sredstava iz projekta Komercijalizacija inovacija

01.10.2020

I.

NATJECATELJI

Natjecatelji za sredstva mogu biti:
• fizičke osobe (inovatori koji su spremni ući u poduzetnički pothvat ili ustupiti svoja prava drugom gospodarskom subjektu),
• subjekti malog gospodarstva sukladno Zakonu o poticanju razvoja malog gospodarstva (NN 29/02, NN 63/07, NN 53/12, NN 56/13, NN 121/16) i Preporuci Europske komisije 2003/361/EC od 6. svibnja 2003. godine, a odnosi se na trgovačka društva izvan javnog sektora te obrte u privatnom vlasništvu čije je sjedište na području Primorsko-goranske županije.
Natjecatelji koji su u posljednjih 5 (pet) godina bili financirani iz Projekta, ne mogu biti Korisnici financiranja i njihova prijava se neće razmatrati.

II.

PREDMET FINANCIRANJA

Prijavitelj inovacije mora biti u mogućnosti dokazati djelovanje inovacije i to onog njenog obilježja koji je nositelj inovativnosti u prijavi. Dokazima se smatraju: postojanje djelotvornog (funkcionalnog) prototipa, dokaz kojim se potvrđuje princip ili objava znanstvenog članka u znanstvenom časopisu.
Sredstva se dodjeljuju za financiranje slijedećih prihvatljivih troškova razvoja i komercijalizacije inovacija:
• izrada ili nabava potrebne opreme, alata i materijala za izradu inovacije ako se ista ne može ugovoriti kao vanjska usluga
• izrada, ispitivanje, usavršavanje prototipa proizvoda ili postupka pružanja usluge
• pripreme za izlazak na tržište, promotivne aktivnosti te aktivnosti ugovaranja i razvoja distributivno prodajnih kanala
• certificiranje ili atestiranje proizvoda ili usluga radi izlaska na tržište
• pretraživanja stanja tehnike, pripreme i zaštite intelektualnog vlasništva.

Sredstva se neće dodjeljivati za slijedeće neprihvatljive troškove:
• nastalima prije objave natječaja
• povezanim sa zemljom, građevinskim objektima, infrastrukturom (priključci i sl.)
• kupnja ili nabava motornog vozila
• sve vrste poreza i carina uključujući PDV
• troškovi koji se već financiraju putem programa EU ili drugih nacionalnih i internacionalnih programa
• ostali troškovi koje povjerenstvo i Upravitelj Zaklade procijene nepotrebnim, nedozvoljenim ili neprikladnim bilo visinom bilo sadržajem o čemu će se pismeno izvijestiti Natjecatelj čija prijava je ocijenjena pozitivno.

III.


IZNOS SREDSTAVA I UVJETI FINANCIRANJA

Ukupan iznos sredstava koji se dodjeljuje iz Zaklade iznosi najviše 200.000,00 kn i to uz sljedeće uvjete:
• pojedinom natjecatelju mogu se dodijeliti sredstva u minimalnom iznosu od 50.000,00 kn, a u maksimalnom iznosu raspoloživih sredstava koji ne može biti veći od 200.000,00 kn.
• rok financiranja/ korištenja sredstava je do 6 mjeseci.
• sredstva se isplaćuju u pravilu prema ispostavljenim računima dobavljača, a iznimno prema ponudama i predračunima.
• od ukupno dodijeljenih sredstava raspored je:
– 20% bespovratno
– 8’% zajam

• zajam se dodjeljuje bez kamata, bez jamaca, bez učešća i bez hipoteke. Rok otplate zajma je 3 godine, uz mogućnost ugovaranja počeka otplate do 1 godine i taj poček ne ulazi u rok otplate.
• međusobna prava i obveze utvrđuju se Ugovorom o dodjeli financijskih sredstava prema projektu Komercijalizacija inovacija.
• do potpisa Ugovora za financiranje, ukoliko je natjecatelj fizička osoba, zahtijevat će se osnivanje obrta ili trgovačkog društva ili ustupanje prava drugom gospodarskom subjektu sa sjedištem u Primorsko-goranskoj županiji.
• prije potpisa Ugovora za financiranje, ukoliko je natjecatelj pravna osoba, zahtijevat će se dostava BON1 – FINA OBRASCA, a u slučaju gubitka i Ugovor o kratkoročnoj pozajmici s vlasnikom.
• sredstva će se dodjeljivati prema listi najbolje ocjenjenih prijava koje u potpunosti udovoljavaju uvjetima natječaja, a povjerenstvo za odabir i ocjenu zahtjeva može odlučiti o postavljanju bodovnog praga.

IV.

KRITERIJI ZA VREDNOVANJE ZAHTJEVA

Zahtjevi za dodjelu sredstava boduju se ocjenom od 1 (najmanja ocjena) do 10 (najviša ocjena) prema osnovnim kriterijima:
• stupanj inovativnosti u odnosu na postojeća i dostupna rješenja,
• tržišni potencijal,
• poduzetnička sposobnost prijavitelja,
te dopunskim kriterijima
• kvaliteta i izvedivost projekta,
• potencijal stvaranja novih radnih mjesta,
• razina ekološke prihvatljivosti
• COVID-19 relevantnost.

V.

PRIJAVNA DOKUMENTACIJA

Zahtjev za dodjelu sredstava dostavlja se isključivo na potpisanom i pečatiranom propisanom obrascu s priloženom dokumentacijom.
Uz popunjeni Prijavni obrazac Zahtjeva prilaže se sljedeća dokumentacija:
• preslika rješenja o upisu u sudski registar (za poduzeća),
• preslika obrtnice (za obrte),
• potvrda nadležne Porezne uprave o nepostojanju duga s osnove poreza, prireza i doprinosa na i iz plaće odnosno rješenje porezne uprave kojim se odobrava obročna otplata poreznog duga,
• potpisana Skupna izjava,
• životopis s popisom stručnih/poslovnih referenci,
• izjava o korištenim državnim potporama male vrijednosti,
• ponude dobavljača za troškove navedene u prijavi.
• izjava o sufinanciranju , sadržaja: Natjecatelj (ime i prezime) će osigurati vlastita sredstva (iznos) za sufinanciranje predmeta prijave (naziv projekta) u projektu Komercijalizacija inovacije (ako se odnosi na Natjecatelja).
Obrazac zahtjeva sa svim privitcima se dostavlja u papirnatom obliku i na CD-u u digitalnom zapisu. Nepotpune prijave se neće razmatrati.

VI.

DOSTAVA PRIJAVNE DOKUMENTACIJE

• Prijavna dokumentacija se dostavlja na adresu: ZAKLADA FIPRO (zgrada STEP RI znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci), R. Matejčić 10, 51000 Rijeka; zaduženog za operativnu provedbu projekta Komercijalizacije inovacija.
• Dokumentaciju natjecatelj upućuje preporučenom poštom ili predaje osobno, s napomenom „Za Javni poziv za dodjelu financijskih sredstava prema projektu Komercijalizacija inovacija”. Prijavnu dokumentaciju Zahtjeva za dodjelu sredstava koji nisu izabrani za financiranje, natjecatelji mogu podignuti ili ostaviti u Zakladi FIPRO uz prethodnu pisanu obavijest o namjeri upućenu Zakladi.

VII.

INFORMACIJE

• Informacije i potrebni obrasci (obrazac Zahtjeva, obrazac Skupne izjave te obrazac Izjave o korištenim državnim potporama male vrijednosti) mogu se dobiti putem elektronske pošte: fipro@fipro.hr na upit, na službenim stranicama Zaklade FIPRO: www.fipro.hr te na službenim stranicama PGŽ: www.pgz.hr. Rezultati natječaja će biti objavljeni na web stranici: www.fipro.hr.
• Razvoj projekta podliježe stručnom praćenju, a natjecatelj ima pravo na stručnu pomoć osoblja ZAKLADE FIPRO te zaposlenika STEP RI znanstveno-tehnologijskog parka Sveučilišta u Rijeci.

VIII.

Službeni datum objave ovog Poziva je 30. rujna 2020. Prijave se zaprimaju do 30. listopada 2020. godine do 15 h za osobnu predaju na adresi Zaklade ili poštom do kraja dana (23,59 h) te se priznaje uručenje putem pošte unutar navedenog roka. Prijavitelji će biti obaviješteni o rezultatima evaluacije do 20. studenog 2020. godine na službenim stranicama Zaklade.
FIPRO zadržava pravo izmjene i dopune te produljenja roka ovog Javnog poziva.

IX.

Informacije o prijavljenim inovacijama bit će objavljeni javno u opsegu i sadržaju usuglašenim s prijaviteljima.


BLOK Privici: za uređivanje prebacite prikaz bloka u “edit” mod
Vaši podaci
Ime
Prezime
E-mail adresa
Poruka
Prihvaćam Uvjete korištenja.